Fashion in Småland?

För er newbies sin inte vet så mycket, så har jag (boy) flyttat till tätare områden, dock inte så fashiontäta områden, utan mer skogstäta områden, nämligen hulsfred i smålands län. Varför har jag då flyttat hit kan en vilsen själ undra, och i ärlighetens namn, ja det kan jag själv också undra ibland. Men, för att göra en lång histora kort, jag pluggar här.

Nåväl, som den fashionista man är, så vill man naturligtvis utforska hur det ligger till med fashion i hultsfred. Jag kan säga som såhär, det enda jag åkt för bo idag var en "butik" liggandes mellan en däckfirma och stenstures måleri, namnet på denna guldgruva var "clothing Kompany" och under min blixtvisit kan jag säga som så - fashion bor  i n t e  där!

Men nu skall vi inte hänga läpp för det, jag har hört rykten om att det skall finnas gott om loppisar och second hand affärer här, och som alla vet så finner en riktig fashionista sina juveler och oplockade frukter just där.
Ser med spänning fram emot att vidare rapportera när jag besökt någon av dessa exotiska vattenhål.

Nu skall jag kolla på Sex and The city och måla tånaglarna.

xoxo Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0