Kulturfyran

Jag och Boy är helt sålda på kultur! Här kommer frågor från kulturfyran - nån snubbe/chick/whatever skriver fyra frågor varje vecka om kultur. Denna vecka stod mode på schemat och jag kunde inte hålla tassarna borta från att själv göra min åsikt hörd.


1. Modeveckan pågår. Vad betyder mode för dig?

Mode börjar som ett litet, litet, frö i pappans pung. Sedan planterar han det i din mage och det börjar gro allteftersom du växer och blir klokare. Ingen blomma är den andra lik - det är det fina med mode. Min blomma är en vacker lotus, med ett blad för varje IT-bag jag äger. 

2. Modebloggar är kanske de som gått bäst ur ekonomisk synvinkel, om man kikar på den svenska bloggosfären. Har du hittat någon modeblogg du tycker är bra?

Den starkast lysande stjärnan på modebloggshimlen är för dagen måste vara Stilstudion. I Manliga modebloggars tecken är detta det bästa vi någonsin sett. Som om stureplan.se någonsin levererat en dålig blogg?

3. Skulle du vilja försörja dig på att blogga?

Att blogga är mitt intresse, och intressen håller man sig till på fritiden. Kan du inte skilja på arbete och lek är du antagligen inte mogen att försörja dig själv än.

4. Vad ger bloggandet dig? Eller med andra ord: Varför bloggar du?

Blogga är inne, and it's nothing more with it! Blogg stavas H-E-T-T i Royland.


 


 

x x Roy


Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Nej det gör jag sällan.

2008-08-20 @ 06:29:25
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0