Lär känna boy!

Vi här på Style By Roy & Boy är mycket medveta om våra små cupcakes som läser.
Därför har vi satt ihop en liten lista som berättar lite om oss och våra köpvanor. Enjoy! ♥

Mitt bästa köp: Svårt att välja ett!!!
Mitt sämsta köp: En rosa klänning som får mig att se ut som en cupcake.
Mitt dyraste köp: min nya kaninpäls. Otrooooligt fashion!
Mitt billigaste köp: Alex Schulman, hittade honom under en liten sten.
Mitt senaste köp:  Några urmysiga koftor som känns helrätt i höst.
Mitt nästa köp: Dom perfekta svarta pumpsen, tack!
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: När miu miu hade 75% off och jag inte slog till på den snygga konjaksfägade moccaväskan!!!
Mitt önskeköp: mästerkattens nya stö-vlar.

xoxo Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0