Läsarfråga #2

Nettan, arbetssökande

Hej Roy & Boy, jag vill tacka er för en fantastisk blogg ni är så gryma!!!!
Jag undrar om ni skulle kunna ge lite bra tips på schysst buddjet mode innför hösten, för oss som går på sossialbidrag och inte har råd att köpa cräm dela cräm. Hur ställer ni er till tattueringar???
Kjamiz Nettan

Kära Nettan, tack för dina fina ord!
Vad det bekommer budgetmode känner vi oss faktiskt inte så manade att skriva om det, efter som fashion faktiskt kostar pengar! Vad man på sin höjd kan köpa är några very trendy från H&M (tänk HM's blommiga klänning i våras)
annars anser vi att det skall kosta! Ju mer, desto bättre. Det gäller hela tiden att var lite värre än sina vänner. Om Roy. tex köper en väska i finaste kalvskinn för 23 000, måste jag bara ha en lite finare för 25 000, det är liksom det som är hela grejen med fashion, get me? More is more.

Vad vi tycker om tatueringar? Ja, jag kan ju säga som såhär: fashion bor inte i en tribal placerad i svanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0