Live från rikets andra modestad!

Oh Yes, you heard right! Roy befinner sig i skrivande läge i Göteborg, dit jag har unnat mig att resa för att utforska höstens utbud av pure fashion. Helgen har spenderats på mina smultronställen i staden, några exklusiva små butiqer i mysiga gränder - dit nybörjarna inte riktigt hittar, he he. På matsedeln står sushi, sushi och åter sushi!! Den bästa shoppingmaten som är både mättande och framför allt otroooligt smarrigt.

Kändisspotting: På samma mysiga café där jag tankade koffein (samt smörjde mitt krås, mmmhh viket kaffe!) satt även Peter Seipen och smickrade sina smaklökar. Chickt!


Peter är 2fashion2btrue
han kör sitt eget race till 100%
det är därför vi gillar honom!


Pussisar från Götet :) /Roy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0