Päls är mord!???

Vissa säger: päls är mord.
Rent informativt så är detta sant. Ja, pälsen på snygga jackan kommer från ett dött djur! Men du som frågar; visste du inte att burgaren från McDonalds också är av en död stackars varelse? Som innan du åt upp den levde lyckligt på en äng i solskenet med sina kossvänner.

Jag tycker alla djur ska behandlas lika, som den ruttnande materia de är. Ta vara på varje chans du får, det kan vara din sista.


VAD TYCKER NI LÄSARE? Hur långt går ni för modet!



x x
Roy

Kommentarer
Postat av: Gunnar, squaredansare

Jag går hur långt som helst! Varför? För att jag vill, och för att jag kan

2008-08-16 @ 15:54:41
Postat av: ulla

nu går du för långt

2008-08-20 @ 01:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0