Streetstyle

Alltså, inspirationen min dalar lite for the moment, tråkigt men sant.
Ifall någon av våra cupcakes till läsare har några frågor så kan ni kontakta oss per mail
[email protected] ni kan ställa frågor om allt som har med fashion att göra - vi är ju trots allt er kajplats i modeetern.

Jag har även lite nyskapande ideér på att köra en hultsfred streetstyle, känner ni att det skulle kunna vara något för er honeys? Här på gatorna kryllar det med personliga typer.
Personlig inspiration är ju trots allt A och O om man vill lyckas få den rätta looken.

Nu skall jag dricka latte och skriva på min presentation inför projektpitchen imorgon!

xoxo / boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0