fashionfight



Dags för fashionduellen! Här möter vi två stilikoner av rang, och först ut är de två amerikanska presidentkandidaterna.

För ett ovant öga kan man kanske tycka att dessa män klär sig identiskt enligt "politiker" modet, men ack så fel.

Vi börjar med Obama, folkets man. Han ser vi här med en kostym, men mycket klassiska snitt, men den känns ändå modern. Den kommer förmodligtvis från en skärddare som har specialsytt den just för herr O. Han matchar (självklart) med en vit skjorta och en mycket snygg tidlös, royalistisk blå slips med ett dovt mönster. När det kommer till slipsar är det en smal balansgång, en slips kan verkligen hjälpa eller själpa en hel outfit. Jag tycker att herr O har lyckats otroligt bra idag! Det bländande vita leendet är verkligen grädden på moset. En genuin man som inte är rädd för att ta i.  4/5 handväskor.

John McCain å andra sidan han ger absolut ett mer patriakiskt intryck, men det knutna näven och ett stelt ansiktsuttryck.
Han är här iförd en kritstrecksrandig kostym, men något sämre passform, och är det axelvaddar jag kan skymta?
En ljusblå skjorta och en aprikosformad slips med prickar. Jag tycker mig ana oråd i mossen, det är för mycket färger.
Jag blir nästan lite illa till mods. 80-talet är över John!
Om vi för en sekund glömmer incidenten med slipsen och skjortan, och istället fokuserar på handleden, vad är det jag ser? Inte bara en knuten näve, McCain bär ett stelt armband med guldplätering. Kära nån. Vart skall detta sluta? Bär han en hajtand i ett snörekring halsen, innanför skjortan? Ett desperat försök att verka ungdomlig... går inte hem i husvagnarna i Texas. 3/5 handväskor


Obama står som enväldig vinnare i denna fight. En fet blaffig patek phillipe klocka, som visat på cash hade gjort susen och gett honom en fullpott. Imorgon natt kan vi följa valet och se vem som går som vinnare ur den politiska fighten.




Kommentarer
Postat av: Jasmine

goda att obama vann det "riktiga" valet med ;)

2008-11-06 @ 22:36:59
Postat av: johnny

i for one voted about the fashion in the us election!

take care, roy!



// johnny the new yorker

2008-11-06 @ 22:38:21
Postat av: waldemar

JA! OBAMA VANN!! äntligen time for CHANGE! önskar usa all lycka jag vet att de kommer att ta sig igenom det här! love obama

2008-11-06 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0