vad händer undrar ni?

vet att bloggen inte har uppdaterats så rikligt på ett tag, men allt har en vettig förklaring....

Det hela började natten innan femte november, mer känd som valvakenatten. Något flera hade sett fram emot, men inte jag. Min vapendragare Boy däremot, hade laddat upp med chirre, dirre, mysdräkt á la Chanel och krypit upp i sin soffa. Boy är en renodlad McCainsupporter utan dess like, och ja, mer än så kanske jag inte behöver säga för att ni ska förstå resten. Kanske är värt att nämna att boizan är en riktig loser till förlorare, kan tjura i veckor.

I detta fall blev det tyvärr än värre, när ja vakna nästan morron va inte Boy Hemma och jag höre inte från na på på hela dan. Senare på kvällen hände det förskräckliga fick ett samtal från sjukhuset Boy hade hoppat från Willysbron! Största skadan skedd var en bruten lårbenshals...

Är Boy helt pshycho eller tänker ni kanske, men snälla döm inte min vän, Boy hade tydligen glömt ta sina ADDtablettisar sådär den sorgens dag och då kan stackarn tappa kontrollen totalt. Sen dess har hon insisterat i att hon är allergisk mot elektronik och därför har vi inte sett några blogginlägg från Boy på senare tid. Vi försöker alla få boy att byta tankebanor så snälla skriv en krya på dig hälsning i kommentarsfältet om du saknar Boys fashionrapporter ♥

kärlek från roy

Kommentarer
Postat av: sissi

FÖRST!!!å vad jag längtat efter nya inlägg detta var det värsta jag hört :'( hoppas boy blir bättre asså! <3

2008-11-25 @ 19:03:03
Postat av: Vi på Låst avd. 13A

Boy var här idag och insisterade på att få 500 sobril och en burk med stesolid.



Hoppas fashionräven återvänder i sin rätta anda snart igen!

2008-12-01 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0