vi liksom väntar på en vårdag i november...

Steg upp tidigt idag, var superladdad inför en powerwalk i den friska morgonluften. Men när jag drog upp min rullgardin och möttes av en svart himmel och tunga regndroppar bestämde jag mej för att istället göra chaite och scones. Överraskade Boy med frukost på sängen innan vi båda gav oss av till jobb och ärenden. Han blev superhappy. Jag shoppiloppade en chick coctailklänning på NK inför helgen bravagder, Kristofer Ahlströms releasefest för hans kåserisamling som släpps nästa vecka. Senare blev det en sen lunch med min barndomsvän Ebba Von Sydow, saknat henne! Det har blivit alldeles för mycket tid för vår vänskap de senaste tio åren Ebba, än värre blev det när du hamnade i rampljuset och inte hade nån fritid typ. Synd tycker jag. Hade 3-vligt med dig idag, hoppas på mer förmiddagar med dig på Espresso House!







/ROY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0