hultsfred streetstyle

Roy har begett sig till Bryssel för att besöka EU's högkvarter. Men jag är inte den som lämnar fashion hur som helst. Jag har vart ute på en runda och fotat streetstyle i hulstfred. Se och njut!



Kvinna, till vänster: Jag har inspirerats av lilla huset på prärien när jag satte ihop min outfit för dagen, man måste kombinera komforabelt med det allra senaste. Min långa kjol kommer från nygårds anna och koftan är av finaste cashmere. Huckle kommer komma starkt till våren, och just detta snappade jag upp på alexander mcQueens visning S/S09. Kan kännas lite ovant och dumt i början, men man vänjer sig.

Pojke 1: Ja, vad skall man säga? Jag har en  enkel tröja på mig. Min mamma säger att eftersom jag ännu inte har något speciellt att komma med, har jag inte heller något att dölja. Byxor är alltså helt onödigt i mitt fall.

Pojke 2: Eftersom jag har lite mer att komma med, har jag desto mer att dölja. Mina bruna byxor är från en tid jag helst vill glömma i fashionväg, nämligen tiden då gabardinbyxor var hett. Men men, jag överlever. På överkroppen bär jag en skjorta, för att se mer representabel ut och bli tagen på allvar, fast tro nu inget, jag har sytt den själv med stuvbitar.

Man, till höger: Eftersom jag är familjens överhuvud och ansikte utåt  känner jag ett visst ansvar för att alltid se bra ut. Min kostym är från hugo boss, och skjortan är speciallsydd av skräddaren i målilla. Den var vit från början, men nu röd efter alla fylleslagsmål och liknande. men, det är ju en jämn färg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Chiiicy

Älskar er blogg! Så fashionabel!

Detta är min nya fashionbibel.

Pussar, massor av pussar!



/Ett fan

2008-10-06 @ 18:08:15
URL: http://chicy.se
Postat av: Alfred

Nä du Boy. Den här bilden är tagen vid auktionen i Backhorva vid sekelskiftet den yngre utav pojkarna är ingen annan än Bulten i Boo

2008-10-06 @ 19:29:22
Postat av: hulda

och anna skipper trodde hon stack ut när hon tog på sig en en spygrön kavaj. ni borde tipsa henne om sbr, så ska hon få se på fashion! för fashion är att våga sticka ut.

2008-10-06 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0