produktplacering?

Jahaja, nu har vi fått uppdrag granskning på oss också.
Det rör detta inlägg ang. skogshuggarmodet  (förövrig publicerad style by mats detta strax efter oss, copycat?) som Roy publicerade för ett litet tag sen. jag blir både ledsen och besviken när jag fick veta att SBR skall granskas. Vi sysslar inte med produktplacering, vi tjänar inte ens pengar på vår fashionblogg.

Men, nu kokar det alltså i grytan för fullt och jag är mycket upprörd. Tror jag skall gå ut och köra lite med min fina traktor från  Volvo BM att föra sig framåt i traktor är så fashion nu i höst / vinter. Motorfordon överhuvudtaget, vi vet ju alla hur mycket Alex Schulman gillar sin blåa bil tröja.

Om  sverige vill ha krig med oss, så är vi berädda, vi ligger redan före med våra fina traktorer från Volvo BM

Kommentarer
Postat av: anarkarin

uppdrag granskning är ännu en pizza public service spytt upp... sälj ut svt eller skit i det. bokstavligt talat.

2008-10-04 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0