UTVÄRDERING

Det är söndag och vecka fyrtio 2008 som bara finns en gång är snart förgången. Jag hoppas att eran vecka har varit lika fabolous på fashionfronten som min har, vänner! Här kommer en liten utvärdering. Kopiera gärna listan till er blogg, men glöm inte att länka tillbaka. *Fnixxz, fairtrade*

Veckans plagg: Gråa Over-knee strumpor med stödstrumpekänsla. Bohem funkar alltid på hösten! Lindex har ett fantastiskt sortiment, störst i världen.
Veckans no-no: Ben. Bara ben. Hur sexiga ben ni än har, brudar, så ser det bara löjligt ut att visa upp dem en onsdagsförmiddag i oktober. Ingen bryr siiiiiiiiiiig! Det är dessutom tusen gånger sexigare att överleva vintern genom att inte frysa ihjäl.
Veckans köp: En svart klänning från Zoul som jag ska ha på mig på Gunnar Hökmarks modevisning och exklusiva fest i Bryssel på tisdag. Det kommer bli top notch!
Veckans nyckelord: Bohemiskt, romantiskt, jordnära.
Veckans sämsta klädval: När jag i torsdags bar mina himmelsblå sneakers från Reebok, sprang runt på stan hela eftermiddagen och fick skoskav enda upp i taket, ha ha. Vill man vara fin får man lida pin... Är inte mitt levnadssätt, screw them shoes!

Varma hälsningar, Roy.


Kommentarer
Postat av: charles

utvärdering av style by roy & boy - 4/5 toasters, KANONKUL ;)

2008-10-05 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0