...and the winner is!

Naturligvis kommer vi här på SBR även denna vecka presentera vem som har klätt sig bäst denna vecka. Idag har vi ett lite mer långväga besök, ända från Ohio i det fashionabla u and sa! Han jobbar som frisör, och på fritiden spelar han bridge. Vi på SBR fall för hans stilfulla silhuett och förmåga att "pimpa" med trendiga & användbara accessoarer!



BOY: Hallå Benny! Boy Från SBR här, vi har korat dig till veckans bästa klädda man, hur känns det?
BENNY:Va? Är det sant? Gud, jag blir alldeles till mig! Gud, nu är det blött i byxan!
BOY: Hehe, ja... så kan det gå. Berätta lite om vad du har på dig?
BENNY: Jaa.. ooooj.. hehe, vad jag har på mig?
BOY: Ja.. vad du har på dig.
BENNY: Ja, jag kör ofta på svart och vitt, hehe. Men man får passa sig så att man inte ser ut som en servis.. eller jag mena serviTRIS. Därför brukar jag alltid ha min röda kickbike med mig. Så att inga missförstånd uppstår. hihi!
BOY: Okej.. jag gillar din hatt! Vart kommer den ifrån?
BENNY: Den kommer faktiskt ifrån småland. Min pappa tog med sig den när dom for från småland och missväxten till amerikatt på 1800-talt. Så den är vintage, och svår att få tag på för en sån som dig!
Boy: Vad menar du med "en sån som mig"?
BENNY: En såndär jävla mode-fashionistafitta.
BOY:eeehh..
BENNY: JUST DET DIN JÄVLA MFF!! DRA ÅT HELVETE OCH RING MIG ALRIG MER *klick*

Kommentarer
Postat av: birgitta, 56

jag är pandapoppare och kan på många sätt relatera min stil till Bennys. synd tycker jag att Bennys attityd har sådana klara brister, en äkta fashionista håller alltid masken.

2008-09-27 @ 10:37:38
Postat av: rofl

zomfg look @ bennies SILFVERSKOR! /want

omg fick cravingzalertz2000 dÖr

2008-09-27 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0