En liten kärleksförklaring

Det allra viktigaste för Style by Roy & Boy är naturligtvis Du, ja Du som läser! För om ett träd faller i skogen, och ingen hör det, hur låter det då? Om två fashionistas skriver en blogg och ingen läser den, vad står det i den då? Ja, jag har en liten fling för metaforer och liknelser - du skulle kunna säga att det är min "grej". Dock är detta inlägget inte till för mig och mina åsikter, utan jag skriver för att jag vill ha Din åsikt!

Dagens fråga som sådan är nämligen vad Du tycker om budgetshopping. Ett kärt ämne för vissa, ett framför allt intressant ämne för mig. Hur är det egentligen, handlar folk där ute på H&M i hemlighet eller är det bara NK som gäller?

- Inom vilka kategorier tycker Du att det är okej med budgetshopping? Baskläder, strumpor, inredning etc.
- Har Du någonsin köpt ett plagg du gillar för under 200 kroner? (ej rea)
- Om du blev erbjuden ett jobb på Åhlens, skulle du ta det eller skulle du skita i att komma?



Tack för mig, nu är det upp till er att avsluta :)
Roy

Kommentarer
Postat av: bengt-åke "bengan"

jag vill inte jobba på åhlens. jag är arbetsskygg.

2008-09-17 @ 18:16:06
Postat av: ken ring.

jag har en gång köpt en mössa som fick mig att se ut som ett ollon för endast 189:- det tycker jag var ett bra pris.

2008-09-17 @ 18:17:34
Postat av: Suzanna

för min del tycker jag att accessoarer är ok att köpa för en billig peng, om du hittar något du tycker om. men jag gillar inte arbetare

2008-09-18 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0