ett måste. måste ha!

Varje säsong kommer ett måste-ha-annars-dör-jag-plagg, inte sant? Något nytt, snyggt och ofta stilrent du inte klarar dig utan. Som den hjälpsamma själ jag är presenterar jag nu höstens nyckelplagg för både Henne och Honom, exklusivt hos SBR.

För Honom är det dags att ta på sig de grova kängorna! Bastanta arbetsskor i naturnära toner med en klingande eko-känsla och rejält grova sulor som viskar skogshuggare och jordnära. Denna modell från Red Wing är även perfekt för mannen som vill bli två centimeter längre.




Även för Henne är det en naturlig look som gäller, en trend som tycks återkomma varje höst. Romantiska mönster och färger som naturvit, djupt marinblå och faluröd blandas med en starkare cerise och bildar denna fantastiska kofta från Odd Mollys höstkollektion. Jag tänker lusekofta, jag tänker skogsmulle. Jag tänker "I'd hit it!"




Myshälsningar från Roy.

Kommentarer
Postat av: Janne J.

jag tycker detta luktar lite produktplacering.

jag kommer att granska er! Var så säkra!!!!



// Janne J. SVT

2008-10-04 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0