Läsarfråga #3

Affe 47, Kommunaltjänsteman har mailat in till oss på SBR:
Hej Roy & Boy, jag har en fråga angående fashion... länge har hudåkommor nästan vart lite tabu inom fashionvärlden, som har täckts över med div. concealers, foundations och gud vet vad allt heter. Har man haft en hudåkomma har man behandlats nästan lite som en spetälsk. Nu undrar jag, kommer hudåkommor någon gång bli fashion?


Svar: Hej Affe, ja hudåkommor kommer komma starkt i höst, skaffa gärna acne, rosacea eller varför inte nare? Gå ut i vinterkylan och slicka dig så mycket du bara kan om läpparna, för den härliga röda, torra looken. Om du vill skaffa lite inspiration, bege dig till närmaste dagis i November. / Boy

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har psoriasis, vad härligt att det kan föra med sig något gott! aldrig mer skall jag skämmas.

2008-09-19 @ 16:29:48
Postat av: boy

Anonym: nej gör inte det!! Sträck på ryggen och bär med stoltet! Håll fanan högt!

2008-09-19 @ 19:24:47
URL: http://stylebyroy.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha nej fan heller =)

2008-09-19 @ 19:28:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: GUN som tog'n i mun

Tack för att ni finns Boy&Roy! Sökes: Flashig bjällra för en spetälsk måste gå att få tag i någonstans nu på 2000-talet

2008-09-20 @ 07:43:51
Postat av: an0nym

får man ha finnar å så där nere också?

2008-09-21 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0